6 клас

Шановні учні! Обов'язково виконуйте тести, практичні роботи, а також  домашні завдання та надсилайте на мою пошту!!!

Пишіть  розбірливо, вказуйте завдання, яке виконуєте    
13 жовтня Тема: Релігійні уявлення й культурні здобутки первісних людей.
Опрацювати  § 14
Виконати завдання  під рубрикою "Читаємо й розуміємо" с. 67 ( скласти запитання до кросворда)
09 жовтня Тема: Форми організації первісних спільнот.
Опрацювати  § 13
Виконати завдання під рубрикою "Читаємо й розуміємо" с. 58-61
06 жовтня Тема: Степові землеробські племена на території України. Степові скотарські племена на території України.
Опрацювати  § 11-12
Виконати завдання  під рубрикою "Історичне порівняння" с. 52
Виконати завдання І (2) с. 57
02 жовтня Тема:  Неолітична революція та початок обробки металів.
Опрацювати  § 10
Виконати завдання  під рубрикою "Читаємо й розуміємо" с. 44
Виконати завдання ІІІ с. 50
29 вересня Тема: Поява й розселення перших людей на території України.
Опрацювати  § 9
Виконати завдання ІІІ (1) с. 43
На контурній карті позначте стоянки первісних людей на теренах України. Складіть легенду карти.
24 вересня Тема: Практикум: «Життя і господарство в кам’яному віці»
Опрацювати  § 7-8
Виконати завдання під рубрикою "Поміркуймо!", "Історичне порівняння" с. 36.
Виконати завдання ІІІ с. 37
22 вересня Тема: Кам’яний вік в історії людства
Опрацювати  § 7-8
Виконати завдання під рубрикою "Читаємо й розуміємо" с. 30
Виконати завдання ІІ (1, 2)
17 вересня Тема: Поява й розселення людей на планеті Земля
Опрацювати  § 6
Виконати завдання під рубрикою "Діємо: практичні завдання" с. 24
Виконати завдання ІІІ (1 або 2) с. 29
15 вересня Тема: Джерела з історії первісності та стародавнього світу
Опрацювати  § 5 
Виконати завдання ІІІ с. 23
10 вересня Тема: Лінія часу в історії первісної доби та стародавнього світу
Опрацювати  § 4 
Виконати завдання ІІІ с. 20
08 вересня Тема: Як виникли системи літочислення. Історична періодизація: світ і Україна
Опрацювати  § 2-3
Виконати завдання під рубрикою "Діємо: практичні завдання" с. 16
Використовуючи поняття: дата, час, століття, ера. рік, календар, тисячоліття, складіть  розповідь - фантазію "Життя людей без часу". Обґрунтуйте значення часу в житті людини.




































24 травня Тема: Значення давньої історії України як частини світової історії.
Виготовити лепбук "Досягнення цивілізацій Стародавнього світу".
22 травня Тема: Узагальнення з курсу. Внесок цивілізацій стародавнього світу в історію людства.
Опрацювати  § 58
Виконати завдання під рубрикою "Діємо: практичні завдання" с. 251
Дати відповіді на питання: 
1) Який внесок історії Стародавнього світу в історію людства?
2) Якими здобутками ми користуємось і в наш час?
Підготувати матеріал для виготовлення лепбука.
17 травня Тема: Тематичний контроль 
Виконати тест § 55, завдання 3 с. 250. Сфотографувати результат та надіслати мені.
15 травня Тема: Узагальнення
Опрацювати  § 55 
Виконати завдання 2 с. 250
Пройти тестування
10 травня Тема: Повсякденне й господарське життя слов’ян на теренах України. Духовний світ давніх слов’ян.
Опрацювати  § 54 
Виконати завдання під рубрикою "Діємо: практичні завдання" с. 245 та с. 246-247.
Повторити § 44-53
08 травня Тема: Давні слов’яни на теренах України. Питання походження і прабатьківщини слов’ян. Венеди, анти і склавини в писемних джерелах.
Опрацювати  § 53 
Виконати завдання І (2); ІІ (1).
03 травня Тема: Практична (творча) робота Творчі проєкти — фотогалерея «Міста, які подарував світові Давній Рим», лепбук «Крилаті вислови, які народилися в Давньому Римі»
01 травня Тема: Велике переселення народів та падіння Західної Римської імперії.
Опрацювати  § 52 
Виконати завдання під рубрикою "Діємо: практичні завдання" с. 234
Виконати завдання І (2) с.239
26 квітня Тема: Культура Давнього Риму.
Опрацювати  § 50-51 п.3,4
Виконати завдання ІІІ
24 квітня Тема: Релігія в Стародавньому Римі: від язичництва до християнства. 
Опрацювати  § 50-51 п.1,2
Виконати завдання під рубрикою "Діємо: практичні завдання" с. 227
19 квітня Тема: Традиції повсякденного життя. Розваги в давньоримському суспільстві.
Опрацювати  § 49 п. 4
Виконати завдання   ІІІ (1або 2)
Пройти тестування
17 квітня Тема: Родина і виховання. Навчання і виховання дітей. 
Опрацювати  § 49 п. 1-3
Виконати завдання під рубрикою "Діємо: практичні завдання" с. 223
12 квітня Тема: Римська імперія: від розквіту до поділу. 
Опрацювати  § 48
Виконати завдання під рубрикою "Діємо: практичні завдання" с. 218І (2)
Пройти тестування
10 квітня Тема: Рим: від республіки до імперії. Юлій Цезар та Октавіан Август. 
Опрацювати  § 47
Виконати завдання ІІ, ІІІ (1).
29 березня Тема: Воєнна експансія Риму. Військова справа в Давньому Римі
Опрацювати  § 46
Виконати завдання І (2); ІІ(1); ІІІ
27 березня Тема: Давній Рим : від царства до республіки. Римське право. 
Опрацювати  § 45
Виконати завдання І (2); ІІ (1- усно); 
Пройти тестування
22 березня Тема: Наукові дослідження давньоримської цивілізації. Природні умови та населення. Розвиток господарства. Виникнення міста Рим.
Опрацювати  § 44
Виконати завдання І (2), ІІІ (1,2).
20 березня Тема: Тематичний контроль Виконати тест § 43, завдання 3 с. 198. Сфотографувати результат та надіслати мені.
15 березня Тема: Узагальнення. Пройти тестування
13 березня Тема: Практична робота Творчий проєкт — укладання туристичного маршруту «Скарби античної цивілізації на українських землях». 
Опрацювати додаткову літературу. створити презентацію
Повторити  §§ 28-42
08 березня Тема: Осередки давньогрецької цивілізації та їх сусіди на теренах України: сармати.
Опрацювати  § 42
Виконати завдання 1 (2); ІІ (1)
Підготувати матеріал до практичної роботи «Скарби античної цивілізації на українських землях» укласти ілюстрований туристичний маршрут.
06 березня Тема: Осередки давньогрецької цивілізації та їх сусіди на теренах України: скіфи.
Опрацювати  § 41
Виконати завдання під рубрикою "Діємо: практичні завдання" с. 190; І(2); ІІ
01 березня Тема: Осередки давньогрецької цивілізації та їх сусіди на теренах України: кіммерійці.
Опрацювати  § 40
Виконати завдання під рубрикою "Діємо: практичні завдання" с.186; ІІІ с.189
28 лютого Тема: Античні міста-держави - осередки давньогрецької цивілізації на теренах України.
Опрацювати  § 39
Виконати завдання  під рубрикою "Читаємо й розуміємо" с181;  І (2);  ІІ.
23 лютого Тема: Культура Давньої Греції.
Опрацювати  § 38
Виконати завдання ІІ, ІІІ (3).
Пройти тестування
21 лютого Тема: Релігія та міфологія в Давній Греції.
Опрацювати  § 37
Виконати завдання ІІ (2), ІІІ.
Пройти тестування
16 лютого Тема: Родина і виховання в Давній ГреціїНавчання дітей. Виховання громадян і воїнів (на прикладі Афін і Спарти). Становище жінки. 
Опрацювати  § 36 п. 4, 5, 6. Виконати завдання ІІ (2). Пройти тестування
14 лютого Тема: Традиції повсякденного життя. Давньогрецька мода. Опрацювати  § 36 п. 1,2,3. Пройти тестування
09 лютого Тема: Держава Александра Македонського. 
Опрацювати § 35. Виконати завдання під рубрикою "Діємо: практичні завдання" с. 160; І (2); ІІІ.
06 лютого Тема: Військова справа в Стародавній Греції. 
Опрацювати § 34. Виконати завдання: 1) створити фоторепортаж на одну із тем: «Мужні піхотинці Давньої Греції», «Відважні вершники Еллади» або «Непереможний грецький флот»;
2) повторити §§ 31-33
02 лютого Тема: Греко-перські війни як приклад рівня розвитку військової справи в Давній Греції. 
Опрацювати § 34 п.1-4. Виконати завдання  1) ІІ (1).
2) ІІІ (2);
3) під рубрикою "Діємо: практичні завдання" с. 153 (заповнити таблицю).
31 січня Тема: Стародавня Спарта – приклад олігархічної держави. 
Опрацювати § 33. Виконати завдання  1) ІІ (2); 
2) скласти розповідь від імені жителя Спарти про свою батьківщину з помилками,
3) вивчити нові поняття. 
26 січня Тема: «Золотий вік» Афін за Перікла. 
Опрацювати § 32. Виконати завдання ІІ (2); ІІІ -  на вибір.
24 січня Тема: Афіни – батьківщина демократії. 
Опрацювати § 31. Виконати завдання І (3); відповісти на питання "Яку роль відіграли Солон і Клісфен у розвитку афінської демократії?"
19 січня Тема: Велика грецька колонізація. Еллінізм. 
Опрацювати § 29-30. Виконати завдання під рубрикою "Читаємо й розуміємо" с.136; ІІ с. 139
17 січня Тема: Грецькі поліси (міста-держави). Давньогрецький поліс. 
Опрацювати § 29-30. Виконати завдання під рубрикою "Читаємо й розуміємо" с.133; "Віртуальна екскурсія" с.134.
12 січня Тема: Цивілізація Давньої Греції та її сусіди у просторі та часі. (Ахейська Греція). 
Опрацювати § 28. Виконати завдання І (2), ІІІ с. 132.
10 січня Тема: Цивілізація Давньої Греції та її сусіди у просторі та часі. (Мінойська цивілізація) 
Опрацювати § 28 п.1.
Виконати завдання під рубрикою "Діємо: практичні завдання" с. 129
22 грудня Тема: Природа і населення стародавньої Греції.
Опрацювати § 27. Виконати завдання ІІ (1); ІІІ с. 126
20 грудня  Тематичний контроль
15 грудня  Узагальнення 
Опрацювати § 26. Виконати завдання 1,2,3,4,5 с.122-123
13 грудня Тема: Культурні надбання Стародавнього Сходу. Будівництво пірамід. Мистецтво. Писемність. Батьківщина алфавіту. 
Опрацювати § 24-25. Виконати завдання під рубрикою "Поміркуймо" с.116; ІІІ (1).
08 грудня Тема: Поява монотеїстичних релігій.
Опрацювати § 23. Виконати завдання під рубрикою "Діємо: практичні завдання" с.111
06 грудня Тема: Міфологія. Релігійні уявлення. Язичницькі вірування народів Стародавнього Сходу. 
Опрацювати § 22. Виконати завдання під рубрикою " Історичне порівняння" с.104
01 грудня Тема: Родина, освіта і виховання дітей у Стародавньому світі. Становище жінок. 
Опрацювати § 21. Виконати завдання під рубрикою "Читаємо й розуміємо" с.99
29 листопада Тема: Держава і суспільство. Варни і касти в Індії. Ранги в китайському суспільстві.
Виконати завдання під рубрикою  "Діємо: практичні завдання" с. 95. 
24 листопада Тема: Держава і суспільство. Влада фараона в Давньому Єгипті. Міста-держави Шумеру. Закони Хаммурапі. Поняття закону. 
Виконати завдання під рубрикою "Читаємо й розуміємо" с.92; ІІІ с.98.

1 коментар: