9 клас

  • Історія України
Шановні учні! Обов'язково виконуйте тести, практичні роботи, а також  домашні завдання та надсилайте на мою пошту!!!
Пишіть розбірливо, вказуйте завдання, яке виконуєте
                               

Всесвітня історія та Видатні нижче
29 травня Тема:  Узагальнення до курсу. 
26 травня Тема: Узагальнення. Тематичний контроль 
Пройти тестування
22 травня Тема: Практична робота: На основі аналізу доступних джерел укласти словесний (або письмовий) історичний портрет мецената, діяча української науки чи мистецтва другої половини ХІХ – початку ХХ ст. 
Повторити § 45-49
19 травня Тема: Зміни у світосприйнятті та відчутті людиною простору. Поява нових видів транспорту (потяги, трамваї, автомобілі), засобів спілкування (телеграф, телефон) та поширення інформації (преса). Облаштування громадського простору (брукування, освітлення вулиць тощо). Нові види мистецтва (фотографія і кінематограф) 
Підготувати повідомлення : "Поява українських газет і журналів та їх вплив на формування національної свідомості українців" 
Скласти кросворд до теми на 12 слів.
Повторити § 45-49
15 травня Тема: Участь церкви (релігійних організацій) і духівництва у формуванні основ новочасного українського суспільства. Розширення просторів світського життя (секуляризація). Зміни в поглядах на становище жінки. Опіка над здоров’ям і медичні служби.
Опрацювати § 47-48 (п.4)
Опрацювати презентацію
Заповнити ФБ-сторінку від імені А. Шептицького (файл-шаблон)
Прочитати текст та за допомогою методу «Прес» визначити роль греко-католицької церкви в суспільному житті. 
Зі слів греко-католицького священника на зборах товариства «Просвіта»: «…Дивні речі чинить Провидіння… Та Унія, що її сприяв польський уряд у ХVII ст., перевернулася в ХІХ ст. в найбільшу захисницю української національної справи, давши низку патріотів священників-католиків, що врятували Галичину від полонізації…»
12 травня Тема: Повсякдення села та міста. Громада як форма організації сільського населення, відмінність української сільської громади від російської общини. Заняття та умови праці селян і містян. Дозвілля й розваги. Зовнішній вигляд мешканців села і міста. Етнічне й конфесійне розмаїття міського населення.
Опрацювати § 48 пункт 4,  § 49. 
Підготувати доповідь за планом на с. 363-364.
08 травня Тема: Українська романтична і реалістична школа живопису. Модерн у малярстві. Стилізація й модерн в архітектурі.
Опрацювати § 47-48 пункт 1-3
1) Скласти табличку Галузь культури Діяч Досягнення
2) Пройти тестування
05 травня Тема: Особливості розвитку культурного життя. Література. Український професійний театр. Родина Тобілевичів. Музика. 
Опрацювати § 46
Скласти табличку
 Галузь культури   Діяч    Досягнення (на 5-7 балів); + виконати тест, дати відповідь на питання 3 с.345 ( на 9-12 балів) 
1.                Установіть хронологічну послідовність подій:
А) заснування М. Лисенком першої в Україні Музично-драматичної школи;
Б)створення М. Кропивницьким в Єлисаветграді театру корифеїв;
В) створення в Києві першого стаціонарного професійного театру;
Г) заснування у Львові першого професійного українського театру «Руська     бесіда».
2.     2.Складіть речення, використавши поняття і терміни:
«корифеї українського театру», «модернізм».
3.    3. Про кого з діячів культури йдеться?
1.    Композитор, основоположник української класичної музики, етнограф. Творець української оперної класики, зокрема опери «Тарас Бульба».
2. Неперевершена оперна співачка світового рівня. Володіла винятковими природними вокальними і сценічними даними, виступала на сценах провідних театрів світу - у Львові, Відні, Варшаві, Кракові, Петербурзі, Одесі. Парижі, Римі, Мілані, Буенос-Айресі та ін., виконуючи партії із 60 опер.
3. Письменниця, талант якої з особливою силою виявився в драматургії. Автор драматичних поем «Блакитна троянда», «Руфін і Прісцілла», «Лісова пісня», «Камінний господар».
4. Письменник, який першим в українській прозі розповів про життя української інтелігенції («Причепа», «Хмари», «Над Чорним морем»), торкаючись болісної проблеми її зросійщення.
5.Письменник, у творчості переважають сюжети із зображенням психологічних і моральних переживань інтелігентів - революціонерів.
6. Ініціатор створення першої української театральної трупи - Товариства українських акторів на Лівобережній Україні.
4.  Укажіть, хто є автором названих творів.
1.Опери «Різдвяна ніч», «Наталка Полтавка», «Енеїда», «Тарас Бульба».
2. Повісті «Fata morgana», «Тіні забутих предків».
3. Новели «Новина», «Виводили з села», «Синя книжечка», «У корчмі», «Катруся», «Кленове листя», «Стратився», «Камінний хрест».
4. Роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
5. Повістей «Микола Джеря», «Кайдашева сім’я».
6. Драми «Одержима», «Вавилонський полон», «Кассандра», «Руфін і Прісцілла», «Оргія», «Камінний господар», «Лісова пісня».
5. Укажіть композиторів другої половини XIX ст. ( три відповіді)
М. Леонтович              Д. Заболотний                М. Лисенко
 Д. Яворницький      С. Гулак-Артемовський        М. Заньковецька     
6. Дайте історичний коментар до подій та явищ, описаних у фрагменті джерела. У чому історичне значення згаданих подій/явищ?
«Я палко люблю українську музику. Якщо Чайковського ми називаємо чародієм російської музики, то Лисенка, цього чудового і чаруючого красою своєї музики композитора, ми сміливо можемо назвати сонцем української музики. Такі українські актори, як Кропивницький, Заньковецька, Саксаганський, Садовський, – блискуча плеяда майстрів української сцени – ввійшли золотими літерами на скрижалі історії світового мистецтва... Той, хто бачив гру українських акторів, зберіг світлу пам’ять на все життя» (З листа К. Станіславського до А. Кримського).
01 травня Тема: Урізноманітнення форм і напрямів освіти: гімназійна освіта, поява навчальних закладів технічного профілю, приватні навчальні заклади. Боротьба за створення українського університету у Львові. Розвиток наукових досліджень. Наукові товариства. 
Опрацювати § 45
Перегляд фрагменту відео «Успіх на підборах» Софія Русова» Русова
Якою була головна мета діяльності Софії Русової? Дайте оцінку її діяльності, склавши історичний портрет( це завдання для учнів 1 підгрупи)
Перегляд фрагменту відео «Христина Алчевська» Алчевська    Якою була головна мета діяльності Христини Алчевської? Дайте оцінку її діяльності, склавши історичний портрет.( це завдання для учнів 2 підгрупи)
Опрацювати матеріал підручника про розвиток української науки і скласти таблицю для всіх.
                                                       Орієнтовний вигляд таблиці                   
Науковець
Галузь науки
Досягнення

28 квітня Тема: Узагальнення. Тематичний контроль 
Повторити § 35-42
Пройти тестування
24 квітня Тема:  Посилення імперського тиску з боку російської влади. Діяльність чорносотенців. Антиєврейські погроми. «Справа Бейліса». Посилення соціальної і політичної напруженості. 
Опрацювати § 40 п. 3,4.
Відповідати на питання: Чому справа Бейліса мала широкий розголос у тогочасному суспільстві?
Пройти тестування
21 квітня Тема: Український національний рух і його опоненти в умовах пореволюційної (столипінської) реакції 1907–1914 рр. Товариство українських поступовців. 
Опрацювати § 39 п. 6, охарактеризувати за планом: дата утворення, лідери, програмні положення та діяльність; 
§ 40, п. 1-2. Скласти таблицю "Позитивні та негативні наслідки столипінської реформи"
17 квітня Тема: Практична робота: Проаналізувати програмні документи товариства «Просвіта»/«Сокіл»/«Січ" та укласти уявний план діяльності його міського (сільського, гімназійного) осередку в Галичині на початку ХХ ст. 
Опрацювати § 39 п.5; § 41-42 п.2.
 1 - Заповнити таблицю,
 2 -  укласти план діяльності осередку в Галичині.
Таблиця «Програмові документи Сокіл/Січ/Просвіта»                

Назва товариства

«Сокіл»

«Січ»

«Просвіта»

Рік створення     

 

 

 

Місце створення

 

 

 

Мета

 

 

 

Діяльність 

 

 

 

Висновок


14 квітня Тема: Консолідація української нації. Українці в російській революції 1905– 1907 рр. Боротьба українців за реформу виборчої системи в Австро-Угорській імперії. Українське представництво в російській Державній Думі та австрійських парламентських установах – Галицькому сеймі і Державній раді. 
Опрацювати § 39 п. 1-4; § 41-42 п. 3-7. 
1) Скласти хронологічну таблицю "Події революції 1905-1907 рр. в Україні"; 
2) скласти порівняльну таблицю діяльність українських громад у І та ІІ Державних думах за планом: час існування, депутати від України, чисельність громади, видання громади, програмна діяльність, розпуск Думи. 
3) виконати історичний диктант.

Історичний диктант
  1. Українські діячі вважали Галичину …
  2. Загальне виборче право в Австро-Угорщині запроваджено у…
  3. На виборах у 1907 р. українці збільшили своє представництво в австрійському 
  4. парламенті до …
  5. Товариство «Сокіл» створене у…
  6. Першу українську фізкультурно-спортивну організацію заснував…
  7. У 1911 р. у Львові було утворено дитячу молодіжну скаутську організацію …
  8. Прагнення до відокремлення від держави якої-небудь області – це
  9. Головними українськими політичними партіями Галичини на початку ХХ ст. були …
  10. У 1901 р. митрополитом греко-католицької церкви став …
  11.  …" Батько" українського відродження в Закарпатті
    10 квітня Тема: Український національний рух: політичний етап. Радикалізація руху. Автономістська й самостійницька течії в національному русі. Розбудова політичних партій. Утворення національних організацій культурно-освітнього та військово-спортивного спрямування. «Націоналізація» селянства. 
    Опрацювати § 38 
    Заповнити таблицю

    Назва партії      Рік

    Лідери

    Програмові засади

     

     

     


    За допомогою методу "Прес" (Я вважаю ... Тому що ... Наприклад ... Отже ...) дати відповідь на питання -Що, на вашу думку, можна назвати головною ознакою суспільно-політичного життя українських земель у складі Російської імперії на початку ХХ ст.?
    07 квітня Тема: Населення України на початку ХХ ст. Індустріальна модернізація. Міста як осередки великого підприємництва, торгівлі та фінансів. Економічна криза 1900–1903 рр. Розвиток монополій. Регіональна спеціалізація промисловості й сільського господарства. 
    Опрацювати § 35-36, 37. 
    Скласти таблицю
    Соціально-економічний розвиток українських земель на початку ХХ ст.

     

    Наддніпрянська Україна

    Західна Україна

    Промисловість

     

     

    Сільське господарство

     

     


    27 березня Тема: Узагальнення. Тематичний контроль.
     Пройти тестування
    24 березня Тема: Особливості соціально-економічного розвитку західноукраїнських регіонів. Пореформені (після скасування панщини в 1848 р.) зміни у становищі селянства. Нафтова промисловість Дрогобиччини. Кооперативний рух. Трудова еміграція. 
    Опрацювати § 28.
     Пройти тестування
    20 березня Тема: Практична робота: Скласти порівняльну таблицю розвитку українського руху в Російській та Австро-Угорській імперіях у ХІХ ст. Опрацювати § 24,29,30. 
    Накреслити таблицю у  зошитах, заповнити її.

    Запитання для порівняння

    Український рух у Російській імперії

    Український рух в Австро -Угорській імперії

    1.Політичні умови

     

     

    2.Течії

     

     

    3.Засновники, лідери

     

     

    4.Соціальна база

     

     

    5.Ідеологічна основа

     

     

    6.Здобутки на культурній ниві

     

     

    7. Висновки

     

     


    17 березня Тема: Радикальний рух у Галичині. Зростання української політичної активності. Українсько-польське суперництво в Галичині. Українське представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні. Народовська політика «нової ери». Утворення політичних товариств і політичних партій. 
    Опрацювати § 30,31. 
    Скласти таблиці: "Радикальний рух у Галичині" :лідери, програмні засади, діяльність, значення діяльності.; 
    "Формування партій": назва партії. рік, лідери, програмові засади. 
    Пройти тестування
    13 березня Тема: Національно-політичні й культурні течії в українському русі Галичини і Буковини: русофіли («москвофіли») і народовці («українофіли»). Гасло 
    «органічної праці». Налагодження контактів Київської громади з галицькими народовцями. Зародження ідеї «соборної України». 
    Опрацювати § 29 п.2,3,4.  
    Скласти "Т- таблицю" : 1) "Русофіли та народовці" за планом: 1) лідери, 2) соціальна база, 3) чи визнавали факт існування українського народу та української мови, 
    4) на чию зовнішню підтримку спирались, 5) діяльність, 6) результати та наслідки.; 
    2) "Діяльність товариств "Просвіта" та ім. Шевченка.
    10 березня Тема: Зміни у політичному становищі західноукраїнських регіонів у зв’язку з перетворенням Австрійської імперії на Австро-Угорську, запровадженням конституційно-парламентського устрою та децентралізацією. «Українське питання» в політиці австрійської влади. 
    Опрацювати § 29 п.1. 
    Скласти тези до питання.
    06 березня  Узагальнення. Тематичний контроль. 
    Пройти 
    03 березня
    Тема: 
    Польський, єврейський та кримськотатарський рухи в Україні. Польське повстання 1863–1864 рр. та його наслідки для поляків і українців. 
    Громадсько-політичне та культурне життя єврейського населення: ортодокси та асимілятори. Сіонізм. Кримськотатарське національне відродження. 
    Опрацювати § 24 п.3, 8.
    1) Скласти таблицю за планом: мета, територія, керівництво, ставлення українців, результати повстанців. 
    2) Дати відповідь на питання методом "Прес" - Яку роль у національному відродженні кримських татар відіграла діяльність І. Гаспринського? 
    3) Повторити §§ 20-27.
    27 лютого Тема: Практична робота. Порівняти документи "Валуєвський циркуляр" та "Емський указ" за планом: причини видання, мета, зміст, наслідки запровадження. Дати відповідь на питання "Чим була зумовлена поява Емського указу Олександра ІІ?
    24 лютого Тема: Київська громада. Південно-Західний відділ Російського географічного товариства. Молоді громади. «Братство (Братерство) тарасівців».  Емський указ. 
    Опрацювати § 24. 
    1) Заповнити таблицю "Братство Тарасівців" за планом: учасники, мета, програма, діяльність, значення. +
    2)  Пройти  тестування  (буде 9 балів)
    3) Виконати творчий проєкт «Постерна презентація «Лідери національних рухів українців». Оберіть кожен/кожна в класі історичного діяча/діячку, виготовити постер про нього/неї і доєднайте до спільної виставки-презентації. (12 б)
    20 лютого Тема: Український національний рух: організаційно-культурницький (інституційний або народницький) етап. Хлопомани і громадівський рух. Валуєвський циркуляр.  
    Опрацювати § 24 п.1,2,4. 
    Підготувати повідомлення про газету "Київський телеграф" Михайла Драгоманова.
    17 лютого Тема:  Економічний розвиток у 1860-1890-х роках. Зміни в соціальній структурі населення. 
    Опрацювати § 22-23, 25 п.1. 
    Переглянути 1) відео  2) відео 
    Виконати завдання: скласти ментальну карту по темі.
    13 лютого Тема: Ліквідація кріпацтва та реформи 1860–1870-х рр. 
    Опрацювати § 21.  
    Виконати завдання:  скласти таблицю: "Реформи 60-70-х років"  Реформа      Зміст
    10 лютого Тема: Україна в контексті міжнародних політичних подій середини ХІХ ст. Східна (Кримська) війна 1853– 1856 рр. як поштовх до реформ у Російській імперії. Українці у Східній (Кримській) війні. 
    Опрацювати § 20. 
    Виконати завдання:
    1) скласти схему "Кримська війна" за планом: причини, привід, події, результат. 
    2) дати відповідь на питання 7 с. 147.
    06 лютого  Узагальнення. Тематичний контроль. 
    Пройти тестування
    03  лютого Тема: Повсякденне життя сільського і міського населення. Сільська та міська забудова (приватний і громадський простори). Житло і побут дворянина (шляхтича), купця, міщанина, селянина. Одяг. Публічна і приватна гігієна. 
    Емансипація селянства. Становище жінки. 
    Опрацювати § 17.  Повторити § 14-17
    Виконати завдання: на 5-8 балів - с.132 завдання 1,3,5,6;  на 9-12 балів  - завдання 7 - підготувати міні-проект про повсякденне життя мешканців України або становище жінки в суспільстві.
    30 січня Тема: Практична робота. Підготувати і здійснити віртуальну мандрівку «Пам’ятки образотворчого мистецтва та архітектури України першої половини ХІХ ст.» 
    27 січня Тема: Музика, театр, образотворче мистецтво та архітектура у світлі культурно-мистецьких течій класицизму і романтизму та розвитку національного руху. Національно-культурне життя поляків, росіян, євреїв, німців, кримських татар на теренах України. Єврейські «штетли». 
    Опрацювати § 16. 
    Переглянути відео
    Продовжити складання таблиці. Галузь культури Діяч Досягнення. Пройти тестування
    23  січня Тема: Становлення сучасної української літературної мови. «Енеїда» Івана Котляревського – перший твір нової української літератури. Націєтворча роль 
    літературних та історичних праць. Теми та образи української романтичної літератури та історичної белетристики. Тарас Шевченко і його «Кобзар». 
    Опрацювати § 15. 
    Переглянути відео 
    Продовжити складання таблиці. Галузь культури Діяч Досягнення
    20 січня Тема: Умови розвитку освіти й культури в Україні. Імперська політика в галузі освіти й наук. Університети в Україні (Львівський, Харківський, Київський): 
    освітнє, наукове, соціальне та політичне призначення. Елітарні навчальні заклади університетського типу: Кременецький ліцей, Рішельєвський ліцей в Одесі, 
    Ніжинська гімназія вищих наук князя Безбородька. Інтелектуальні співтовариства. Опрацювати § 14. 
    Переглянути відео 
    Виконати завдання: Розпочати  складати табличку -  Галузь культури Діяч Досягнення
    16  січня  Узагальнення. Тематичний контроль. Пройти тестування
    13  січня Тема: "Весна народів» та суголосні їй події в Галичині, Буковині й Закарпатті в 1848–1849 рр. Скасування панщини.  Перша політична організація українців – Головна Руська рада та її національна програма. Газета "Зоря Галицька". 
    Українці в австрійському парламенті. 
    Опрацювати § 11. Переглянути відео
    Виконати завдання: 1) опрацювати підручник пункт 2-3 та заповнити таблицю

    Назва

    Центральна рада народова

    «Руський собор»


    Головна Руська рада

    Час, місце утворення

     

     

     

    Мета діяльності

     

     

     

    Представники

     

     

     

    2) Скласти план відповіді за темою "Львівське збройне повстання 1848 р.";  
    3) дати відповідь методом "Прес" - "Чи виправдала революція 1848 р. сподівання 
    населення Західної України?"; 4) Повторити § 9-10
    23 грудня  Тема: Практичне заняття.   Альманах "Русалка Дністрова"
    1. На лінії часу позначити дати видання "Русалки Дністрової". Які ще важливі події 
    відбувалися в історії України в даний період? Чим він характеризувався? Познач їх на лінії часу.
    2. Уявіть, що ви на виставці літературних творів. Вам потрібно презентувати альманах "Русалка Дністрова". 
    Використавши додаткову літературу та історичні джерела § (12) складіть план виступу, зосередивши свою увагу на змісті альманаху та структурі, а також поясніть необхідність даного літературного твору для розвитку національного руху.
    16 грудня  Тема: Національна діяльність Греко-католицької церкви. Гурток «Руська трійця». Дискусія про абетку (кирилиця чи латиниця) в Галичині. 
    Переглянути відео 
    Опрацювати § 10 п.3. 
    Визначте історичне значення діяльності "Руської трійці".
    Пройти тестування
    09 грудня  Тема:  Початки українського національного руху в Австрійській імперії. Закарпатські «будителі». Товариство галицьких греко-католицьких священників. Переглянути  відео відео
    Опрацювати § 10 п. 1,2. 
    Виконати завдання: 1) написати передумови та причини національного відродження в Західній Україні; 
    2) Дати відповідь на проблемне питання: Чому греко – католицькі священики стали носіями національної ідеї? 
    3)   Розшифруйте і поясніть слова в контексті вивченої теми Анаграма • УИЕІБДТЛ    • УІИОДХВНЦТВ    • ЕЕИЬПРМШЛ  • УИИРСН    • ААЕУББРРМ  • ОИШКЛ    • ИИУІПДРЧНК; 
    4) Скласти асоціативний кущ "Національне відродження".
    02 грудня  Тема: Адміністративно-територіальний устрій українських регіонів у складі Австрійської імперії. Соціальний та етнічний склад населення. Організація імперської влади. Реформи Марії Терезії та Йосифа ІІ. «Освічений абсолютизм».
    Опрацювати § 9. 
    Виконати завдання: 1) Дати відповідь на запитання: Чому реформи Марії-Терезії та Йосипа ІІ охопили три сфери суспільного життя: а) сільське господарство; б) церкву; в) освіту? Яка їхня роль в житті суспільства? 
    2) По п.2 скласти тези.
    25 листопада Узагальнення. Тематичний контроль 
    Пройти тестування
    18 листопада Тема: Нації та націоналізм у сприйнятті людей ХІХ століття. Політичне та етнічне розуміння нації. Соціальні та політичні рухи. Польське повстання 1830–1831 рр. і його наслідки для України. «Українське питання» в баченні російської влади й громадськості. Імперська «теорія офіційної народності» («православ’я – самодержавство – народність»). Ліквідація Греко-католицької церкви в Російській імперії. 
    Опрацювати § 7. 
    Виконати завдання: 
    1) скласти таблицю "Доля України в програмних документах декабристів"; 
    2) проаналізуйте, чому під час польського повстання 1830-1831 рр. правобережні селяни - українці у своїй більшості -залишилися лояльними до російського уряду, 
    а частина вступила до спеціально створених для боротьби з повстанцями загонів; 
    3) скласти хронологічну таблицю "Виступи селян, козаків та військових поселенців в Україні в першій половині ХІХ ст." 
    4) скласти план відповіді на запитання "Селянські виступи під проводом У. Кармалюка". 
    Повторити §§ 1-7. 
    11 листопада Тема: Кирило-Мефодіївське братство та ідея всеслов’янської республіки-федерації. 
    Опрацювати § 5. 
    Виконати завдання: І) скласти інтелект-карту до питання створення Кирило-Мефодіївського братства, використати кольорові олівці, ручки, маркери; 
    ІІ) об'єднуємося в дві групи за списком та використовуючи прийом "Обери позицію", доводимо свої думки 
    1 група - Діяльність Кирило-Мефодіївського братства не мала суттєвого впливу на розвиток національно-визвольного руху в Україні; 
    2 група- Діяльність Кирило-Мефодіївського братства мала велике значення в історії України;  
    ІІІ) написати значення діяльності братства.

    04 листопада Тема: Початок українського національного руху («національне відродження»): шляхетський етап. Асимілятори і традиціоналісти. Новгород-Сіверський гурток автономістів. Харківський осередок українського руху. Формування сучасної національної ідентичності. 
    Переглянути  презентацію
    Опрацювати § 5. 
    Виконати завдання:
    1. Скласти табличку "Новгород-Сіверський гурток"
    Час існування
    Склад учасників
     Цілі гуртка
    Форми діяльності
    2. Опрацювати 2 пункт параграфа та скласти тези-відповіді.
    21 
     жовтня  Тема: Початок індустріальної революції. Нова модель соціально-економічного розвитку Півдня України. Порто-франко Одеси. 
    Опрацювати § 3-4;
    14 жовтня  Тема: Соціальні та економічні зміни: криза кріпосницької системи, розмивання станових перегородок. Шляхетсько-дворянська верства.  Життя сільської громади. Міщани: ремісники, торговці, підприємці. 
    Опрацювати § 3-4 п.1,2.
    Виконати завдання: написати твір за темою "Один день із життя селянина-кріпака Наддніпрянської України (військового поселенця, селянина -кріпака Західної України) на вибір. У творі необхідно відтворити колорит епохи, розповісти про повинності та ін., описати побутові умови життя, зовнішній вигляд; ужити відповідні топоніми, гідроніми тощо. 
    Пройти тестування
    07 жовтня  Тема: Французько-російська війна 1812 р. та плани Наполеона щодо Східної Європи. Українські ополченські полки в російській армії та мешканці України на боці Наполеона І в легіоні Яна Домбровського. 
    Опрацювати § 2.
    Виконати завдання: скласти таблицю "Російсько-турецька війна": мета учасників, участь українців, результати; 
    "Французько-російська війна": причини,  плани Наполеона щодо України, ставлення українців до Наполеона. українське питання у підготовці до війни, участь українців у війні, результати для України.
    30 вересня  Тема: Нові російські порядки: імперське освоєння українського простору. Козацтво після ліквідації Запорозької Січі та Гетьманщини. Чиновницький апарат у відносинах з центральною імперською владою і місцевим населенням. 
    Опрацювати § 2 (п.1), конспект.
    Переглянути презентацію
    23 вересня  Тема: «Довге» ХІХ століття: період модернізації та національних рухів у Європі. Ознаки модернізації. Україна в ХІХ столітті: між традиційним укладом життя та викликами модернізації. 
    Практична робота: Підготувати повідомлення (або есе) про європейські зв’язки України в Ранній Новий час.   Опрацювати § 1 п.3
    Пройти тестування
    16 вересня  Тема: Українська територія та її залюдненість: чисельність, соціальний і національний склад населення. Іншоетнічні групи на українській території: поляки, росіяни, кримські татари, євреї, німці та ін. Запровадження «смуги осілості» для євреїв підросійської України. 
    Опрацювати § 1 п. 4,5
    09 вересня - Тема: Між двома імперіями: Україна на політичній карті Європи на зламі ХУІІІ- ХІХ ст. Адміністративно-територіальний устрій українських територій у складі Російської та Австрійської імперій.
    Опрацювати § 1 п. 2.
    Виконати завдання 1 с. 14. 
    Пройти тестування
    04 вересня - Тема: Ранній Новий час в історії України: здобутки і втрати. Відлуння європейських подій ХУІІІ ст. в Україні. Опрацювати § 1 п.1.

    Всесвітня історія
    29 травня Тема: Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики "довгого" ХІХ століття. 
    Опрацювати §34. 
    22 травня 
    Тема: "Розвиток культури і повсякденне життя  (кінець ХУІІІ - початок ХХ ст.)" Узагальнення. Тематичне оцінювання 
    Пройти тестування
    15 травня Тема: Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства. Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація. 
    Опрацювати §33 
    1)Виконати завдання ІІ (3)  на -5-8 балів
    2) Виконати завдання ІІІ (3) на 9-12 балів
    08 травня Тема: Література та мистецтво. Зародження масової культури. Масове виробництво.
    Опрацювати §31,32. 
    Підготувати презентацію (література, мистецтво, архітектура, музика) на 7-8 балів; скласти карту пам'яті - на 9-12 балів
    01 травня Тема: Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення.
    Опрацювати  § 30, 31 пункт 1,2.
    Скласти таблицю
    Галузь Вчені Суть відкриття Наслідки
    Відповідати на питання ІІ (1) с.175
    24 квітня Тема: Узагальнення. Тематичне оцінювання "Міжнародні відносини (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)"
    Пройти 
    тестування
    17 квітня Тема: Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.
    Опрацювати § 29 пункт 6.
    На 5-9 балів - скласти основні тези до відповідного пункту параграфа,
    на 10-12 балів дати розгорнуту відповідь на питання "Якого значення надавали на межі ХІХ - ХХ ст. українському питанню Російська, Німецька й Австро-Угорська імперії?

    09 квітня Тема: Початок боротьби за переділ колоніального світу. Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХХ ст. 
    Опрацювати § 29. 
    Скласти таблицю "Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХХ ст."
            Дата                Країни-учасниці конфлікту                  Результат
    «Історична розминка» виконати .
    1. Як називають держави, які відіграють провідну роль в міжнародних відносинах? 
    2. Які держави Європи XIX століття можна віднести до числа "великих держав"?
    3. Яка назва відповідає позначенню загального курсу держави в міжнародних справах? 
    4. Дайте визначення поняттю експансія? 
    5. Дайте характеристику поняттю колоніалізм 
    6. Як називаються держави, що мають колонії? 
    7. Який півострів в Європі знаходився в центрі уваги політиків Росії та Австро-Угорщини? 
    27 березня Тема: Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта.
    Опрацювати § 29 п. 1-3. Переглянути відео
    Завдання: схематично зобразити та презентувати утворення Троїстого союзу та Антанти.
    Пройти тестування
    20 березня Тема: Узагальнення. Тематичне оцінювання  «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.. Пробудження Азії».
    13 березня Тема: Спроби модернізації Османської імперії.
    Опрацювати § 26.
    Скласти таблицю "Молодотурецька революція 1908р."
    Повторити § 16 - 26.

    Молодотурецька революція 1908р.

    Керівники

     

    Причини

     

    Передумови

     

    Хід

     

    Політика молодотурків

     

    Підсумки

     

    Пройти тестування
    05 березня Тема: Сунь Ятсен. Сіньхайська революція.
    Опрацювати § 25.
    Виконати завдання: 1) заповнити таблицю "Опіумні війни в Китаї" Війна Рік Учасники Результати 2) скласти схему "Рух тайпінів": Причини повстання Характер повстання Рушійні сили Заходи тайпінів 3) трьома реченнями розкрити питання сіньхайська революція.
    27 лютого Тема: «Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії.  
    Опрацювати  § 24.
    Виконати завдання: скласти хронологічну таблицю "Японія в 1867-1899рр." ( Дата   Подія    Значення) - це на 9 балів, + 
    Написати есе (завдання ІІІ с. 150) - на 10-12 балів.
    20 лютого Тема: Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах. 
    Опрацювати § 23. 
    Переглянути відео
    Пройти тестування
    13 лютого Тема: «Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи.
    Опрацювати § 22.
    1) Заповнити таблицю 
    Реформа  Дата проведення      Хід реформи      Наслідки
    2) Скласти ментальну карту питання "Особливості розвитку Росії в післяреформенний період". 
    3) Схарактеризувати результати та значення революції 1905-1907 рр.
    06 лютого Тема: Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона.
     Опрацювати § 21. Переглянути презентацію  
    Виконати завдання: 1) скласти порівняльну таблицю «Справедливого курсу» Т. Рузвельта та «Нової демократії» В. Вільсона за схемою: мета, заходи, наслідки.
    2) користуючись текстом підручника та картою атласа, складіть таблицю «Експансіонізм США наприкінці XIX ст.».
    30 січня Тема: Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення
    колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа.
    Опрацювати § 20.
    Письмово дати відповідь на питання: Чому британці називають «Вікторіанську епоху» (1837-1901 рр.) «золотим століттям» історії своєї країни?
    23 січня Тема: Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до «світової політики».
    Опрацювати § 19. Виконати завдання: 1) скласти схему "Особливості економічного розвитку країни",
    2) скласти таблицю "Внутрішня політика, зовнішня політика О. фон Бісмарка,
    3) охарактеризувати діяльність Вільгельма ІІ трьома реченнями, скласти сенкани (О. фон Бісмарк, Вільгельм ІІ) +
    4) на 10-12 балів дати відповідь на питання "Доведіть, що прізвисько "залізний канцлер" відповідало Бісмарку і заходам, які він проводив.
    16 січня Тема: Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо.
    Опрацювати § 18.
    Виконати завдання: 1) охарктеризувати Франко-прусську війну за планом: причини, привід, основні події, результат. 2) склати схему "Економічний розвиток Франції". 3) Опрацювати п.5 §18 і визначити: В чому суть змови Ж.Буланже? В чому суть Панамської афери? В чому суть «справи Дрейфуса»?
    26 грудня Тема: Практичне заняття Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки
    Опрацювати § 27.
    Виконати завдання: ознайомтеся з фрагментами документів, текстів, цитатами та підготуйте відповіді на запитання після кожного документу.
    19 грудня Тема: Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу.
    Опрацювати § 16.
    Виконати завдання: скласти ментальну карту по темі.
    12 грудня Тема: Узагальнення. Тематичне оцінювання. 
    Пройти тестування
    05 грудня Тема: Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово).
    Опрацювати  § 14. 
    Переглянути відео  
    Виконати  завдання; 1)  Скласти розгорнутий план «Реконструкція Півдня»,
    2) підготувати розповідь від імені учасника війни або «інтерв’ю з Лінкольном;
    3) скласти таблицю «Утворення незалежних держав у Латинській Америці» Дата   Країна;
    4) заповніть хронологічну таблицю «Основні події Громадянської війни» - Рік Подія
    28 листопада Тема: Об’єднання Німеччини та Італії.
    Опрацювати § 11, 12.
    Виконати завдання на 5-8 балів - скласти хронологічну таблицю "Об'єднання Італії 1858 -1871 рр." та "Об'єднання Німеччини 1864-1871 рр. (Дата Подія Результат) + на 9-12 балів - скласти історичний портрет Отто фон Бісмарк.
    21 листопада Тема: «Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. Національні рухи слов’янських народів. Опрацювати § 10.
    Виконати завдання: скласти таблицю "Революції 1848-1849 рр. у країнах Європи"

     

    Франція

    Італія

     

    Німеччина

     

    Австрія

     

    Угорщина

    Причини та завдання революції

     

     

     

     

     

    Особливості революції

     

     

     

     

     

    Основні події

     

     

     

     

     

    Наслідки

     

     

     

     

     

    14 листопада Тема: Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст.
    Опрацювати § 9 п. 4; 13.
    Виконати завдання ІІ (3) с. 65;
    скласти схему розвиток декабристського руху § 13, скласти хронологічну таблицю "Військові дії Східної Кримської війни".
    07 листопада Тема: Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія.
    Опрацювати § 9.
    Виконати завдання. Охарактеризувати революцію 1830 р. за планом: Причини, характер, рушійні сили, хід, результат, наслідки.
    Скласти порівняльну таблицю «Французькі конституції 1814 і 1830 рр.»

    Критерії для порівняння

    Хартія 1814 р.

    Хартія 1830 р.

    Влада короля

     

     

    Обмеження влади короля

     

     

    Виборчі права

     

     

    Приватна власність

     

     

    Демократичні

    права і свободи

     

     

    Виконати історичний диктант "Так - ні".
    1.«Вони так нічого і не зрозуміли і нічого не навчилися», — сказав Талейран про Бурбонів.
    2. Події Липневої революції 1830 р. дістали назву "трьох славетних днів".
    3. Одне з положень Хартії 1830 р. передбачало проголошення республіки.
    4. Конституція Людовіка ХVІІІ отримала назву «Декларація».
    5. Провідними галузями французької промисловості були машинобудування та металургія.
    6. Терміном «Реставрація» називають відновлення імперії у Франції.
    7. У період Реставрації відбулося повернення до феодалізму.
    8. Одним із основних положень Хартії 1814 р. було збереження демократичних свобод.
    9. Після смерті Людовіка XVIII французький трон посів Луї XIX.
    10. Липневою монархією називають час правління Луї-Філіппа.
    11. За темпами промислового розвитку на початку XIX ст. Франція значно поступалася Великій Британії.
    12. Найбільшим виступом французьких робітників було повстання ліонських ткачів.
    24 жовтня Тема:  Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії.
    Опрацювати § 7, 8. 
    Переглянути презентацію 
    Виконати завдання. Порівняти зміст І та ІІ парламентської реформи. 
    Скласти 4 запитання до 3 пункту § 7. 
     "Англія - майстерня світу" - це влучна характеристика Великої Британії середини ХІХ століття. Наведіть аргументи на підтвердження цієї точки зору.
    17 жовтня Тема: Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Повсякденне життя. 
    Опрацювати § 5, 
    Переглянути презентацію 
    Виконати завдання: зайняти позицію в питанні "Які наслідки (позитивні та негативні) мала промислова революція для життя людини?", відповідь аргументуйте; вивчити нові поняття, вміти їх пояснювати.
    10 жовтня  Узагальнення. Тематичне оцінювання.
    03 жовтня 
    Тема: Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. Священний союз.
    Практична робота. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції. 
    Опрацювати § 3
    За методом "Прес" дати відповідь на питання "У чому полягало історичне значення Віденського конгресу?"
    Заповнити таблицю "Священний союз": ініціатор, учасники, рішення, завдання, діяльність, наслідки, закінчення діяльності.
    Виконати вправу "Так чи ні"
    Вправа «Так чи ні»
    1. Французька революція почалась 1790 року. 
    2. Декларацію прав людини і громадянина було прийнято 26 червня 1789 р. 
    3. Штурм і взяття Бастилії зупинили на певний час хід революції. 
    4. Людовіка XVI влаштовував французьких революціонерів. 
    5. Франція була проголошена республікою 21 вересня 1792 р. 
    6. Установчі збори прийняли першу Конституцію Франції в ході Французької революції. 
    7. Термідоріанський режим прийняв революційний календар. 
    8. У ході Вітчизняної війни 1812 року в Росії партизанський рух досяг надзвичайного розмаху. 
    9. Наполеон повернувся з Росії переможцем. 
    10. «Битва народів» відбулась під Лейпцигом. 
    11. Наполеон одразу був призначений імператором Франції. 
    12. У результаті підписання Паризького мирного договору 1814 року територія Франції повернулась до кордонів 1792 р. 

    26 вересня Тема: Консульство та Імперія у Франції. Наполеон Бонапарт. 
    Опрацювати § 3.
    Скласти хронологічну таблицю "Перебіг наполеонівських війн":
    Дата Подія Значення.
    Скласти сенкан Наполеон Бонапарт + на 10-12 балів написати есе "Чи можна вважати Наполеона видатною особистістю на усі часи?"
    19 вересня Тема: Завершення Французької революції кінця XVIII ст. 
    Опрацювати § 2
    Дати відповідь на питання: У чому полягала відмінність між конституцією 1791 р. та конституцією 1794 р. Яка із них, на вашу думку була більш прогресивною. Відповідь аргументуйте методом Прес.
    12 вересня Тема: Криза старого порядку" (французьке суспільство наприкінці ХУІІІ ст. доба Просвітництва). Французька революція кінця ХУІІІ ст.
    Опрацювати § 2 п. 1,2,3.
    Переглянути відео
    Заповнити таблицю за планом : причини революції, характер, рушійні сили, головне питання революції, завдання революції. особливості революції, основні події в хронологічному порядку.
    06 вересня Тема: Вступ. Світ наприкінці ХУІІІ- ХІХ ст. Періодизація Нової історії.
    Опрацювати § 1, вивчити нові поняття.


      































































































































    Видатні постаті
    17 травня  Узагальнення знань.  Скласти хмару слів, де згадати діячів, яких ми вчили з березня по травень  та їх діяльність або дещо з біографії. 
    17 травня  Тема: «Голос, що полонив увесь світ» – Соломія Крушельницька. Переглянути відео Опрацювати літературу, скласти історичний портрет.
    10 травня  Тема: Дочка слави світової. Марія Заньковецька. Опрацювати літературу, 
    підготувати  цікаві факти  життя, хмаринку слів. Переглянути відео Заньковецька та
    03 травня  Тема: Гетьман української музики Микола Лисенко. Переглянути відео Лисенко «Співець народних дум» Остап Микитович Вересай. Опрацювати літературу. Підготувати замітку або репортаж про діяча.
    26 квітня  Тема: Павло Чубинський – український етнолог, фольклорист, поет, громадський діяч, автор слів Гімну України. Опрацювати літературу,  скласти 
    історичний портрет.
    19 квітня  Тема: Сергій Васильківський  український живописець, пейзажист. Переглянути відео Васильківський Ілля Рєпін - відомий художник-реаліст, майстер портрету, історичних та побутових сцен. Переглянути відео Рєпін
    Опрацювати додаткову літературу, підготувати  цікаві факти  життя, хмаринку слів.
    12 квітня  Тема: Творчі здобутки Григорія Нарбута. Городецький Владислав – «Архітектор з химерами»Опрацювати літературу, підготувати презентацію.
    22 березня  Тема: Микола Кибальчич - винахідник і революціонер-народник українського походження. Опрацювати літературу, скласти історичний портрет.
    15 березня  Тема: Хвойка Вікентій – археолог від Бога. Опрацювати літературу, 
    скласти історичний портрет.
    08 березня  Тема: Перший український фізик світового рівня Іван Пулюй. Опрацювати літературу. Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-ivan-pulyuy---pershiy-ukra-nskiy-fizik-svitovogo-rivnya-5923.html
    Підготувати замітку або репортаж про діяча.
    01березняТема: Нобелівський лауреат Ілля Мечніков. Опрацювати літературу, підготувати презентацію.
    22 лютого  Тема: Леся Українка. Опрацювати додаткову літературу, підготувати  цікаві факти  життя, хмаринку слів. Переглянути відео https://youtu.be/v6mrp1jrGqY
    15 лютого  Узагальнення знань. Скласти кросворд на 20 запитань (діячі, яких вивчали з 15 грудня - 08 лютого)
    08 лютого  Тема: «...Дух, що тіло рве до бою...». Іван Франко. Опрацювати літературу. 
    Підготувати замітку або репортаж про діяча.
    01лютого  Тема: Духнович Олександр - “Будитель Закарпаття”. Юліан Бачинський - український політичний і громадський діячОпрацювати літературу, скласти історичний портрет.
    25 січня  Тема: «Руська трійця». Іван Вагилевич, Маркіян Шашкевич, Яків Головацький. Опрацювати літературу, підготувати презентацію.
    19 січня  Тема: „Любити Україну до глибини кишені”. Яхненки - Симиренки — рід промисловців - цукроварників, конструкторів і власників машинобудівних заводів, піонерів пароплавства на Дніпрі, вчених і практиків садівництва, меценатів української культури. Опрацювати літературу, скласти 10 тестових запитань, сенкан.
    11 січня  Тема: Графи Бобринські - ініціатори цукрового виробництва в Україні, агрономи, будівничі, вчені, дослідники, меценати. Меценатська діяльність родини Терещенків. Опрацювати літературу. Переглянути презентаію 
    https://naurok.com.ua/prezentaciya-ukra-nski-mecenati-bobrinskiy-oleksiy-111403.html Підготувати замітку або репортаж про діячів.
    22 грудня  Тема: Євген Чикаленко — меценат національного руху: гроші і революція.
    Опрацювати літературу, скласти історичний портрет.
    15 грудня  Тема: Галаган Григорій - громадський діяч, українофіл, меценат. Харитоненки - підприємці, благодійники та меценати. Опрацювати літературу, 
    підготувати презентацію.
    08 грудня  Тема: Узагальнення знань за темами 1-2. Скласти 15 тестових запитань по вивчених темах.
    01 грудня  Тема: Олександр Кониський - пропагандист наддніпрянського самостійництва і традиціоналіст. Опрацювати літературу, підготувати презентацію.
    24 листопада  Тема: "Патріарх української науки" Михайло Максимович. Опрацювати літературу, скласти історичний портрет. Переглянути відео 
    17 листопада  Тема: Микола Гоголь - національний дуалізм української душі в ХІХ ст.
    Опрацювати літературу, підготувати інформаційну картку про діяльність діяча.
    10 листопада  Тема: Микола Костомаров. Опрацювати літературу, скласти 10 тестових запитань, сенкан.
    03 листопада  Тема: Основоположник українського консерватизму Пантелеймон Куліш. Опрацювати літературу, скласти історичний портрет.
    20 жовтня Тема: Ідеолог та символ українського націоналізму Тарас Шевченко.    Опрацювати літературу. Підготувати замітку або репортаж про діяча.
    13 жовтня Тема: Засновник української історичної школи - Володимир Антонович.
    Опрацювати літературу, скласти історичний портрет.
    06 жовтня Тема: Великий вчитель знаменитого учня. Михайло Драгоманов.
    Опрацювати літературу, скласти 10 тестових запитань.
    29 вересня Тема: Перший класик нової української літератури Іван Котляревський.
    Опрацювати літературу, підготувати презентацію.
    22 вересня Тема: Український Робін Гуд – Устим Кармелюк. Опрацювати літературу  та написати повідомлення на оцінку 8 балів. Продовжувач опришківської справи Лук’ян Кобилиця. Філософ якого так і не впіймав світ. Григорій Сковорода. Переглянути презентації та скласти історичний портрет на оцінку 9-12 балів ( дотримуємося плану написання історичного портрету)


























    Немає коментарів:

    Дописати коментар