11 клас


Шановні учні! Обов'язково виконуйте тести, практичні роботи, а також  домашні завдання та надсилайте на мою пошту!!!
Пишіть розбірливо, вказуйте завдання, яке виконуєте.


Історія України 
Всесвітня історія, визначні нижче
02 грудня  Тема: Кримськотатарський національний рух. Мустафа Джемілєв. Переглянути .  презентацію
Опрацювати § 15 п. 6. 
Скласти ментальну карту.
01 грудня Тема: Відродження пам’яті про Голодомор. Українська діаспора та її внесок у відродження України. 
Повторити основні терміни, поняття, дати. 
Скласти кросворд.
27 листопада Тема: Практичне заняття № 4. Українські дисиденти – виклик системі. 
Опрацювати § 16. 
Виконати завдання під рубрикою "Попрацюйте самостійно" с. 159, 161.
25 листопада Тема: Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (УГГ). Самвидав. “Український вісник”. “Смолосокип”. В’ячеслав Чорновіл. 
Опрацювати § 15 п. 5. 
 Пройти тестування
24 листопада Тема: Дисидентський рух: течії, форми і методи боротьби. Іван Дзюба: “Інтернаціоналізм чи русифікація”. Михайло Брайчевський: “Приєднання чи возз’єднання”. 
Опрацювати § 15 п. 1.2,3,4. 
Пройти тестування
Пройти 20 листопада Тема: Зміни в соціальній та національній структурі населення. 
Опрацювати § 17 п.3,4. 
Дати відповідь 
"Якими були основні здобутки й проблеми соціальної сфери розвитку республіки?
Виконати завдання 1, 2. 4, 5; 
18 листопада Тема: Економічна ситуація в УРСР. Продовольчі програми.
Опрацювати § 17  п.1,2
Пройти тестування
17 листопада  Тема: Ідеологічні орієнтири партійно-радянського керівництва. Конституція УРСР 1978 р. 
Опрацювати § 14 п. 1,2,3. 
Вивчити основні терміни, дати.
14 листопада Тема: Урок  контролю та корекції навчальних досягнень учнів. 
Повторити терміни, дати.
13 листопада Тема: Узагальнення
Пройти тестування
10 листопада Тема: Есе. Відлига: зміни в суспільно-політичних настроях населення України. (письмово)
Повторити § 7-11.  
06 листопада Тема: Відлига в мистецтві. Ліна Костенко. Іван Драч. Василь Стус. Розвиток спорту. 
Опрацювати § 12. 
Пройти тестування
04 листопада Тема: Практичне заняття № 3. Феномен українського шістдесятництва. 
Опрацювати § 11 
Виконати завдання під рубрикою "Попрацюйте в парах" с. 112, 113, 114 ( скласти коротку характеристику постатей), 117 ( про які нові факти ...)
03 листопада Тема: Науково-технічна революція: внесок українців. Сергій Корольов. Реформи освіти та процеси зросійщення. Антирелігійна кампанія. 
Опрацювати §12. 
Пройти тестування
23 жовтня Тема: Зародження дисидентського руху в Україні та його течії. Левко Лук’яненко. Антирадянські виступи 1960-х рр. 
Опрацювати § 10. 
Скласти кросворд до теми з використанням прізвищ відомих українців, що були 
представниками дисидентського руху. 

21 жовтня Тема: XX з’їзд КПРС. Десталінізація і лібералізація суспільного життя. Реабілітація жертв сталінських репресій. 
Опрацювати § 7. 
Скласти таблицю.

Позитивні сторони лібералізації

Негативні сторони лібералізації


Позначте вірні та хибні твердження червоним або зеленим кольором.
1. На розширення посівів кукурудзи М. Хрущова надихнув візит до Німеччини.
2. За любов до кукурудзи М. Хрущова прозвали Микитою-кукурузником. 
3. РТС виникли у 1959 р. 
4. РТС  - це ракетно-технічний сервіс. 
5. Агромістами називали міста, які спеціалізувалися на вирощуванні зернових культур. 
6. З середини 1960-х років, за ініціативи М. Хрущова, почали освоювати цілинні землі Північного Казахстану та Уралу. 
7. Щоб запобігти голоду 1963 р. уряд СРСР закупив у Китаї понад 20 млн тон зерна. 
8. Серед населення СРСР найгострішою була проблема житла. 
9. У рамках житлової реформи збільшили будівництво «сталінок». 
10. Нові будинки відрізнялися кращою якістю матеріалів та комфортністю, від попередніх.
11. Панельні будинки були розраховані на 50-річний термін експлуатації.
12. Панельні будинки мали 5 поверхів та ліфт.

20 жовтня Тема: Участь українців у повстаннях у сталінських концтаборах.
 Опрацювати § 7 п. 3.
 Пройти тестування
16 жовтня Тема: Соціальні наслідки економічної політики другої половини 1950-х – першої половини 1960-х рр. 
Опрацювати § 8 п. 4. 
Пройти  тестування
13 жовтня Тема: Зміни в управлінні господарством. Раднаргоспи. 
Опрацювати § 8 п.3
Повторити тему: "Українські землі у складі Речі Посполитої".
Стан промисловості і сільського господарства. Військово-промисловий комплекс. 
Опрацювати § 8 п. 1.2,3. 
Переглянути відео 
Виконати завдання 3 с.80
09 жовтня Тема: Адміністративно-територіальні зміни. Входження Кримської області до складу УРСР. 
Опрацювати § 9
Виконати завдання 7 с. 101 (підготувати проєкт).
07 жовтня Тема: Внутрішньополітична ситуація в УРСР у першій половині 
1950-х рр. 
Опрацювати § 7 п.1
01 жовтня Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів 
Пройти тестування
30 вересня Узагальнення 
Пройти тестування
29 вересня  Тема: Практичне заняття. Війна пішла, а горе залишилось…”: повсякденне життя повоєнних років. 
Опрацювати § 6. 
Виконати завдання під рубрикою "Попрацюйте самостійно" 68, 70.
Повторити § 1- 6
25 вересня  Тема: Повсякденне життя в перші повоєнні роки. 
Опрацювати § 6. 
Заповнити таблицю с. 65 
24 вересня  Тема: Література. Володимир Сосюра. Максим Рильський. Образотворче мистецтво. Музика та кінематограф. 
Опрацювати § 5. 
Продовжити заповнювати таблицю. 
Пройти тестування
23 вересня  Тема: Культура в перші повоєнні роки. Відбудова системи освіти. Наука.
Опрацювати § 5. 
Переглянути презентацію
Скласти таблицю "Культура в перші післявоєнні роки"
Галузь                      Особливості розвитку 

22 вересня  Тема: Ідеологічні кампанії . "Чистки" творчої інтелігенції. 
Переглянути презентацію
Опрацювати § 4;  
Виконати завдання 6. 
Пройти тестування
19 вересня  Тема: Внутрішньополітична й економічна ситуація УРСР. Масовий голод 1946–1947 рр
Переглянути   презентаціювідеовідео 
Опрацювати § 4 п. 1-3.
Пройти  тестування
17 вересня  Тема: Український визвольний рух у 1944–1950-х рр. Василь Кук.
Опрацювати § 2 п. 3
Пройти тестування
15 вересня  Тема: Посилення радянізації та репресії у західних областях УРСР. Ліквідація УГКЦ у 1946–1949 рр.
Опрацювати § 3
Заповнити таблицю:
Радянізація західних областей
Соціально-економічна політика 
Церковна політика 
Репресивна політика 
12 вересня  Тема:    Велика блокада. Обмін населенням між Польщею й УРСР. Масові депортації (1944–1946 рр.). Операції “Вісла” і “Захід”. 
Переглянути відео
Опрацювати § 2 п.2,3.
Виконати завдання 2  с. 32.
09 вересня  Тема: Встановлення кордонів УРСР у міжнародних договорах. Обмін територіями 1951 р. 
Опрацювати § 1 п. 3
Пройти 
08 вересня  Тема: Україна – співзасновниця ООН. Участь УРСР в міжнародних організаціях.
Опрацювати § 1 п. 1,2
05 вересня Навчальний проект. Друга світова війна в історичній пам’яті українців та інших європейців
03 вересня  Тема: Уроки Другої світової війни. Післявоєнна карта світу. Друга світова війна в історичній пам'яті.
 02 вересня Тема:
 Вступ. Загальні тенденції світової історії. Періодизація історії України другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Особливості курсу історії України 1945–2017 рр. Завдання і структура курсу.

Всесвітня історія
28 листопада Тема: Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. Антикомуністичні виступи: заворушення в НДР у 1953 р., Угорська революція 1956 р. і «Празька весна» 1968 р. Спроби модернізації суспільнополітичного устрою та радянська/совєтська інтервенція в Чехословаччину. 
Опрацювати § 13,14. 
Виконати завдання  ІІ(1,2)
21 листопада Тема: Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи. Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині. Особливості розвитку Югославії. Доля українців у країнах Центрально-Східної Європи. Операція «Вісла». Спроба економічної інтеграції держав-сателітів СРСР/СССР; Рада економічної взаємодопомоги (РЕВ).
Опрацювати § 11,12,13. 
Пройти тестування
14 листопада Тема: Узагальнення 
Пройти тестування
06 листопада Тема: Об’єднання Німеччини. Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Країни й організації – центри ухвалення рішень, важливих для безпеки, розвитку і стабільності в сучасному світі.
Опрацювати § 6,8. 
Пройти тестування
24 жовтня Тема: Соціальне ринкове господарство. Шведська соціальна модель. 
Опрацювати § 5 п. 5. 
Виконати завдання ІІ (3);  ІІІ (2)
17 жовтня Тема: Транснаціональні корпорації. Науково-технічна революція (НТР) і зростання ролі професійних фахівців і техніків. Перехід від виробництва товарів до виробництва послуг. Політика зменшення соціальної нерівності. Німецьке та італійське «економічне диво». «Рейганоміка». «Тетчеризм». 
Опрацювати § 5, 6 с. 58
Виконати завдання ІІ (1,2). 
10 жовтня Тема: Молодіжні виступи кінця 1960-х рр. Рух хіппі. Прояви етнонаціоналізму (проблеми Квебеку, Ольстеру, «баскське питання»). Боротьба за права конфесійних, мовних і сексуальних меншин. 
Практичне заняття 1. Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу. 
Опрацювати § 4. 
Підготувати прєкт про один  напрямок молодіжної  субкультури
Пройти 
03 жовтня Тема: Рух афроамериканців США за громадянські права. Переглянути  презентацію
Опрацювати § 4
Виконати завдання ІІ (1)
25 вересня Тема: Падіння авторитарних режимів у Південно-Західній Європі в 1970-х рр. Утвердження принципів громадянського суспільства. Тенденції повоєнного розвитку партійних систем. 
Опрацювати § 3. 
Переглянути презентацію 
Скласти хронологічний ланцюжок процесу падіння авторитарних режимів у країнах Південно-Західної Європи.
Дати відповідь на питання: Як ви вважаєте, у демократичному суспільстві кожен громадянин має бути членом якогось громадського об’єднання або партії, чи це не обов’язково?
 19 вересня  Тема: Концепція постіндустріального (інформаційного) суспільства. Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини. 
Переглянути  презентацію
Опрацювати § 3 (п.1,2) .  
Виконати завдання ІІ (2)
Пройти тестування
12 вересня - Тема: Включення Центрально-Східної Європи до сфери впливу радянської/совєтської імперії. Початок «холодної війни». Меморандум Джорджа Кеннана і промова Вінстона Черчіля у Фултоні. Доктрина Гаррі Трумена і «план Маршалла». Поділ Німеччини. Організація Північноатлантичного договору (Північноатлантичний альянс, НАТО) та Організація Варшавського договору (ОВД): закріплення біполярності світу. Корейська війна 1950-1953 рр. та Карибська криза 1962 р. і загроза ядерної катастрофи. Спроби подолання міжнародних криз.
Опрацювати § 2
Виконати завдання ІІІ-2.
























27 травня Повторення за ІІ семестр
Пройти тестування
26 травня Повторення за І семестр
Пройти тестування
20 травня Підсумкове узагальнення
Повторити тему "Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХУІІІ - у першій половині ХІХ ст."
Пройти тестування
20 травня Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів
Пройти тестування
19 травня Тема: Узагальнення
Повторити основні дати, терміни, поняття
Повторити тему: "Козацька Україна наприкінці ХУІІ - на початку ХУІІІ ст."
16 травня Тема: Навчальний проект. Рідний край у контексті загальноукраїнських подій часів російсько-української війни. Створити буклет
13 травня Тема: Діячі української культури в допомозі фронту. Діячі світової культури в підтримці України
Підготувати презентацію " Українські митці на світовій арені у 2022-2023 рр." "Українські зірки: хто захищає Україну зі зброєю в руках".
12 травня Тема: Релігія, церкви й релігійні організації та війна.
Переглянути презентацію
Підготувати презентацію на одну з тем: "Знищення української культури: топ 10 втрат України" ; "Культура важлива! Або як українці почали цінувати власну мову й культуру в умовах вторгнення." 
09 травня Тема:  Біженці та вимушені переселенці. Примусове переселення громадян України до РФ. Гуманітарна підтримка біженців в країнах ЄС.
Опрацювати статтю, підготувати повідомлення
Повторити тему: "Національно-визвольна війна під проводом Б. Хмельницького".
06 травня Тема: Рух Опору на тимчасово окупованих територіях. 
Опрацювати додаткову літературу. конспект
Скласти 10 тестових запитань.
05 травня Тема: Повсякдення в умовах війни: індивідуальний досвід, стратегії виживання та протистояння. Колабораційна діяльність і кримінальна відповідальність за неї.
Опрацювати додаткову літературу. конспект
Переглянути відео
Підготувати презентацію на одну з тем: "Життя під окупацією: досвід через призму спогадів -очевидців". "Українські біженці - допомога за кордоном".
02 травня Тема: Розгортання дипломатичної боротьби України. Утворення міжнародної коаліції держав на підтримку незалежності і обороноздатності України. Лендліз. Надання Україні статусу кандидата в члени ЄС.
Опрацювати  додаткову літературу. конспект
29 квітня Тема: Консолідація української політичної нації в боротьбі проти російській агресії. Російська пропаганда як інструмент підбурювання війни і геноциду. Ідеологема «денацифікація України». Протидія України російській пропаганді та дезінформації.
Опрацювати додаткову літературу. конспект
Дати письмову розгорнуту відповідь:
1)    Поміркуйте, завдяки чому Україні вдалося залучити на свою сторону у боротьбі проти Росії понад 50 країн світу?
2) Чому союзники України окрім передачі зброї нашій країні ввели також економічні санкції проти Росії? 
Пройти тестування
28 квітня Тема: Нищення економіки України. Використання Росією продовольства як зброї. Заява Верховної Ради України «Про вчинення Російською Федерацією геноциду в Україні».
Опрацювати додаткову літературу. конспект
25 квітня Тема: Злочини геноциду та воєнні злочини РФ проти України.
Опрацювати додаткову літературу. конспект
Складіть рейтинг десяти найпомітніших подій першої річниці повномасштабного вторгнення Росії в Україну.
22 квітня Тема: Широкомасштабне вторгнення російських військ на терени України: перебіг, результати. Збройні сили України (ЗСУ), Національна гвардія, територіальна оборона, громадянське суспільство та влада в обороні країни. 
Опрацювати додаткову літературу. конспект
Переглянути  ; відеодокументальний фільм
21 квітня Тема: Узагальнення Повторити § 26-27. терміни, дати.
Пройти тестування
18 квітня Тема: Президентські вибори 2019 р. Обрання Володимира Зеленського Президентом України. Земельна та інфраструктурна реформи. Цифровізація України.
Переглянути відео
Пройти  тестування
15 квітня Тема: Законодавче забезпечення статусу української мови як державної. Розвиток української культури. Утворення канонічної автокефальної Православної церкви України (ПЦУ).
Опрацювати додаткову літературу.
Переглянути відео
Написати конспект
14 квітня Тема: Соціально-економічний розвиток України у 2014–2022 р. Економічні, політичні, судовоправові реформи. 
Опрацювати конспект 
Пройти тестування
11 квітня Тема: Міжнародна підтримка України в умовах війни. «Норманська четвірка»: внесок у стабілізацію збройного конфлікту.
Опрацювати § 27
Переглянути відео-урок
 Виконати завдання 1,2,3
Пройти тестування
08 квітня Тема: Українське громадянське суспільство в обороні держави. Добровольчі батальйони. Волонтерський рух. 
Опрацювати § 27
Написати конспект
Пройти тестування
07 квітня Тема: Гібридна війна. Бойові дії на сході України. Антитерористична операція в Донецькій і Луганській областях. 
Опрацювати § 27
 Виконати завдання 1,3
Пройти тестування
Повторити тему: "Становлення, розвиток України як незалежної 
держави"
28 березня Тема: Квазіреферендуми і проголошення маріонеткових квазідержав Донецької Народної Республіки (ДНР), Луганської Народної Республіки (ЛНР).
Опрацювати § 27 п.2;
Пройти тестування
25 березня Тема: Окупація та анексія Криму Російською Федерацією.
Опрацювати § 27 п.1; повторити основні терміни, дати
Перегляд документальних матеріалів Хронологія спротиву. З чого почалась окупація Криму  документальні матеріали
Підготуйте коротке письмове повідомлення, що може прозвучати в  мас-медіа Росії та України по  даному питанню .
- Як ви вважаєте, чому погляд Росії і України на факт вторгнення російських військ на територію Криму відрізняється. Відповідь обґрунтуйте.

24 березня Тема: Президентські та парламентські вибори 2014 р. Обрання Петра Порошенка Президентом України. Підписання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Надання українцям права на безвізовий режим в’їзду в країни ЄС.
Опрацювати § 26 п. 3; 28 п. 2
Виконати завдання 1-4.
Повторити тему: "Відновлення державної незалежності України"
21 березня Тема: Революція Гідності. Небесна Сотня
Опрацювати § 26 п. 2
Пройти тестування
18 березня Тема: Зрив угоди про асоціацію України та Європейським Союзом (ЄС). Євромайдан.
Переглянути  
відео
Опрацювати § 26 п. 1
Написати конспект
Повторити тему: "Україна в умовах десталінізації".
17 березня Тема: Геополітичний вибір України: утвердження євроінтеграційного курсу. Україна в імперській доктрині «русского міра».
Опрацювати конспект
Повторити тему: "Україна в умовах десталінізації".

14 березня Тема: Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів
Повторити § 22-25. терміни, дати.
 Пройтитестування
11 березня Тема: Узагальнення.
Пройти 
10 березня Тема: Україна в системі міжнародних відносин.
Опрацювати § 25 п. 3.
Повторити тему: "Україна в повоєнний період"
07 березня Тема: Суспільно-політичне життя України в 2005–2013 рр. Віктор Янукович. 
Опрацювати § 25 п. 2.
Пройти 
тестування
04 березня Тема: Есе. Помаранчева революція: національний і людський виміри.
        03 березня  Тема: Соціально-економічний розвиток в 2005–2013 рр. 
Опрацювати § 25 п. 1
 Виконати завдання з рубрики попрацюйте в парах письмово. 
Заповнити таблицю: "Президенство В. Ющенка"
Здобутки                          Прорахунки
Повторити тему: Україна в роки Другої світової війни(1939 - 1945)
28 лютого Тема: Помаранчева революція. Віктор Ющенко. Конституційна реформа 2004 р. 
Опрацювати § 24 п.3 
Пройти тестування
Повторити тему: Західноукраїнські землі у міжвоєнний період 1921- 1939 рр.
 
25 лютого Тема: Рухи протесту на початку 2000-х рр. Конфронтація навколо острова Тузла. 
Опрацювати § 24 п.2 
Пройти тестування
24 лютого Тема: Політична розбудова суспільства. Леонід Кучма. 
Опрацювати § 22-23 п.1
Переглянути   презентацію
Скласти характеристику політичної діяльності Л. Кучми.
21 лютого Тема: Початок інтеграції української економіки в європейський і світовий економічний простір. 
Опрацювати літературу,  переглянути відео
скласти конспект,
18 лютого Тема: Економіка України в 1998–2004 рр. Олігархічна система. 
Опрацювати літературу,  скласти конспект,
Пройти тестування
Повторити тему: Західноукраїнські землі у міжвоєнний період 1921- 1939 рр.
17 лютого Тема: Економіка України в 1991–1998 рр. Запровадження гривні. Демографічні процеси. Трудова еміграція. 
Переглянути відео
Опрацювати § 22-23 п.3-6.
Пройти тестування
14 лютого Тема: Практичне заняття № 6. Основний закон України: умови створення й аналіз основних положень. Переглянути  презентацію
Дати письмову відповідь на запитання: 
1) Вкажіть основні ідеї та положення, які було покладено в основу Конституції України.
 2) Як Основний Закон держави вплинув на соціально-політичний розвиток сучасної України 
3) Сформулюйте значення прийняття Конституції.
 Виконати завдання: 1. рубрика "Робота в парах" с. 189 (Зробіть висновок про те, чому ухвалення ...) . 
11 лютого Тема: Конституція України 1996 р. Опрацювати § 22-23 
Пройти тестування
10 лютого Тема: Суспільно-політичне життя. Особливості формування багатопартійності в незалежній Україні. 
Опрацювати додаткову літературу, 
скласти портрет лідера одної політичної партії. (фейсбук сторінка діяча)
07 лютого Тема: Повернення кримських татар на історичну батьківщину. Питання адміністративно-політичного статусу Криму. 
Опрацювати § 22-23.  
04 лютого Тема: Державотворчі процеси в умовах незалежності України. 
Опрацювати § 22-23. 
 Скласти розгорнутий план на тему «Державотворчий процес в Україні в першій половині 1990-х рр.».
03 лютого Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів
 Повторити терміни, дати.
                                                                Пройти тестування
30 січня Тема: Узагальнення Повторити § 17-21
Пройти тестування
28 січня Тема: Творчий проект. Український андеграунд: кіно, музика і театр кінця ХХ ст.  Підготувати презентацію або буклет
27 січня Тема: Розпад СРСР. Міжнародне визнання України. 
Опрацювати § 21. 
Повторити тему: "Встановлення й утвердження
комуністичного тоталітарного режиму в Україні".
24 січня Тема: Акт проголошення незалежності України. Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. Леонід Кравчук 
Опрацювати § 21п. 3,4.
 Скласти хронологічну таблицю подій "Шлях України до незалежності". 
Напишіть есе - роздум на тему "Як змінилася карта Європи після 24 серпня 1991 року?"
Повторити тему "Українська культура в 1917-1920 рр."
Творчий проект. Український андеграунд: кіно, музика і театр кінця ХХ ст. -збираємо 
матеріал
21 січня Тема: Спроба державного перевороту в СРСР у серпні 1991 р. 
Опрацювати § 21 п.1,2. 
Переглянути  відео
Пройти тестування
Повторити тему 
"Політика радянського уряду в Україні в 1919 р."
20 січня Тема: Вибори до Верховної Ради УРСР і до місцевих рад 1990 р. Декларація про державний суверенітет України. Революція на граніті. 
Переглянути   відео
Опрацювати § 20 п.1,3,4. 
Виконати завдання 1,2,3,4. 
17 січня Тема: Створення Автономної Республіки Крим. Меджліс кримськотатарського народу. 
Опрацювати § 19 п.4.
 Виконати завдання 1,2,3,4. 
Пройти тестування
14 січня Тема: Культурно-мистецьке життя як вираз суспільних настроїв. Фестиваль “Червона рута”. Релігійне відродження. 
Опрацювати § 19 п.3
 Повторити тему "ЗУНР"
13 січня Тема: Зміни в політичному керівництві УРСР. Формування багатопартійної системи.
 Опрацювати § 19 п. 1,2.
 Пройти  тестування
Повторити тему: "Розгортання Української революції".
27 грудня   Тема: Гласність і політичний плюралізм на українських теренах. Активізація національно-демократичного руху. 
Скласти конспект. 
24 грудня   Тема: Чорнобильська катастрофа. Практичне заняття № 5. За живе…” Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії. Опрацювати § 18 п.4
Переглянути  відео

Лист Голови КДБ УРСР генерал-лейтенанта С.Н. Мухи до м. Москви, КДБ СРСР

                                                                                                                         "Таємно

З Києва, КДБ УРСР 26.4.1986 р.

м. Москва, КДБ СРСР

Про вибух на Чорнобильській АЕС

26 квітня ц.р. о 1 годині 25 хв. у приміщенні 4-го енергоблоку Чорнобильської 

АЕС при підготовці його до планового середнього ремонту стався вибух з 

подальшою пожежею, що був незабаром ліквідований. Від вибуху обвалився

 намет перекриття реакторного і покрівля машинного залів, зайнявся також 

дах 3-го енергоблоку, у зв'язку з чим останній був аварійно зупинений. До 6:00

 пожежа на даху цього енергоблоку також ліквідована.

Під час вибуху в приміщенні 4-го енергоблоку перебувало 17 осіб змінного

 персоналу, від отриманих опіків 9 осіб госпіталізовано, у тому числі 3 

перебувають у важкому стані, один - Шашенок В.Н., 1951 р.н., наладник 

пусконалагоджувальної ділянки - помер. Крім того, на медичному обстеженні 

перебувають 112 осіб. Не встановлене місце перебування старшого оператора 

реакторного відділення Ходемчука В.І., 1951 року народження.

За станом на 15:00 26 квітня ц.р. радіаційна обстановка в районі аварії 

характеризується рівнем радіації гама часток у безпосередній близькості від 

вогнища до 1000 мікрорентгенів на секунду, на території АЕС до 100, в окремих 

районах м. Прип"ять від 2 до 4 мкр на сек., що постійно контролюється.

Під керівництвом партійних і радянських органів організовано роботи з 

дезактивації доріг, транспортних засобів, які залишають місто, обмежено в'їзд-

виїзд приватних автомашин. Проведено нараду з керівниками і секретарями 

партійних організацій підприємств щодо роз"яснення населенню сформованої

 обстановки. Тимчасово припинені роботи з будівництва блоків №5 і №6, субота 

26 квітня ц.р. оголошена вихідним днем. Енергоблоки №1 і №2 працюють у 

нормальному режимі. На місці події працюють оперативно-слідчі групи КДБ 

УРСР і УКДБ по м. Києву і Київській області на чолі із Заступником Голови 

КДБ УРСР, які  у взаємодії з органами МВС і прокуратури проводять комплекс

оперативно-слідчих заходів.

Для забезпечення роботи урядової комісії розгортається НЧ-зв’язок. Вжито заходів 

для підвищення мобілізаційної готовності підрозділів Комітету й УКДБ по 

м. Києву і Київській області. Управліннями КДБ по Запорізькій, Миколаївській і 

Рівненській областях посилено офіційний і оперативний контроль за обстановкою 

на діючих атомних електростанціях.

Обстановка на АЕС, у м. Прип'яті і прилеглих населених пунктах нами 

контролюється. ЦК Компартії України повідомлено.

Голова КДБ УРСР генерал-лейтенант С.Н. Муха".   

«Чому на листі стоїть гриф «Таємно»?» Існує судження, що держава замовчувала 
факт аварії на Чорнобильській станції, щоб запобігти  панічних настроїв. 
     Чи погоджуєтесь ви з цією думкою?

Так

Ні

1.

1.

2.

2.

Записати у стовпчику «ТАК» аргументи, які підтверджують думку, у стовпчику
       «Ні», аргументи, що заперечують подане судження.
Ти – журналіст, що спостерігав за подією. Напиши статтю, в якій вислови своє 
бачення проблеми, причини, наслідки  і ставлення до неї. 

23 грудня  Тема: Стан економіки. Шахтарські страйки. Поглиблення диспропорцій рівня життя населення. 
Опрацювати § 18 п. 1,2,3. 
Вивчити основні дати, терміни. 
Опрацювати карикатури.
20 грудня  Тема: Початок перебудови в СРСР. 
Опрацювати § 17. 
Виконати завдання 1.2,3,4
17 грудня  Тема: Урок  контролю та корекції навчальних досягнень учнів. 
Повторити терміни, дати. Підготовка до НМТ
Пройти 
16 грудня  Тема: Узагальнення 
Пройти тестування
13 грудня  Тема: Творчий проект. 49 сміливців проти режиму (дослідження діяльності УГГ). 
Повторити § 12-16
10 грудня  Тема: Досягнення українських спортсменів. Молодіжний неформальний рух в Україні. 
Опрацювати § 16.
Пройти тестування
 Підготувати буклети "49 сміливців проти режиму (дослідження діяльності УГГ)".
09 грудня  Тема: Українське мистецтво. 
Опрацювати § 16 п.2, 3, 4.
 Скласти табличку. 
Виконати завдання 2,3,4 с. 141. 
06 грудня  Тема: Розвиток освіти та науки. Формування опозиційних течій у культурі.
Опрацювати § 16 п.1.
 Пройти тестування





Всесвітня історія
28 травня Тема: Основні тенденції розвитку світу в другій половині ХХ - на початку ХХІ ст. Національні та глобальні виклики. Місце України в сучасному світовому співтоваристві.
Написати есе.
21 травня Тема: Узагальнення до курсу
Скласти кросворд
14 травня Тема: Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу "Повсякденне життя та культура" 
Пройти тестування
07 травня Тема: Навчальний проєкт. Винаходи ХХ століття, які скоротили відстані та змінили світ.
Підготувати презентацію
30 квітня Тема: Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура «віртуальної реальності». Освітні системи. Університети як автономні осередки освіти й науки. Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції.
Опрацювати § 32; 33
 на 5-8 балів -  ІІ(2,3); на 9-12 балів - ІІІ(1,3) - § 33.
23 квітня Тема: Науково-технічна революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва. Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. Розвиток систем соціального забезпечення.
Опрацювати § 32 п.5,6.7
Виконати завдання на 6-7 балів І(9); + на 8-9 балів - ІІ(1); + на 10-12 балів  - написати есе "Технічне відкриття, яке змінило світ" або ІІІ (1) с. 234
16 квітня Тема: Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу "Міжнародні відносини"
Пройти тестування
08 квітня Тема:  Практичне заняття 3. Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів. 
Опрацювати § 31 
Виконати завдання с. 224 -2, 3, 4.
26 березня Тема:  Від біполярного до багатополярного світу. Проблема міжнародного тероризму. Російсько-українська війна. Міжнародна «антипутінська коаліція». 
Опрацювати § 30 
Виконати завдання ІІІ
19 березня Тема: Період «розрядки» в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви «холодної війни» у ХХІ ст. Недієвість політики «умиротворення» агресора.
Опрацювати § 29
 Скласти хронологічну таблицю "Події розрядки холодної війни"
Пройти тестування
12 березня Тема: Динаміка «холодної війни». Протистояння НАТО і ОВД. Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі, в Афганістані). «Балканська криза» і проблема Косово. 
Опрацювати § 28
 Пройти тестування
05 березня Тема: Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу "Розпад колоніальних імперій. Держави Азії, Африки та Латинської Америки
Пройти тестування
26 лютого Тема: Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав. 
Переглянути презентаціюматеріал уроку
Порівняйте моделі інноваційного розвитку Південної Кореї, Сингапуру та Тайваню. Виділіть спільні та відмінні риси.
19 лютого  Тема: Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Виклики політичного та економічного життя латиноамериканських держав першої чверті ХХІ ст. 
Опрацювати § 25
Переглянути презентацію
12 лютого Тема: Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону у першій чверті ХХІ ст. 
Опрацювати § 26 
Пройти тестування
05 лютого Тема: Утворення Ізраїлю. «Близькосхідна проблема» та шляхи її врегулювання. Ісламська революція в Ірані. «Арабська весна». Війни у Сирії. Терористична діяльність. Ісламська держава Іраку і Леванту (ІДІЛ). Південна Корея: досвід демократизації та «економічне диво». 
Опрацювати § 23, 24.
Пройти тестування
29 січня Тема: Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. Індійський національний конгрес (ІНК). Роль Індії в південноазійському регіоні.
Переглянути  відео 
Опрацювати § 22.
Пройти тестування
22 січня Тема: Китай. Проголошення Китайської Народної Республіки (КНР). Культ особи Мао Цзедуна. «Великий стрибок», комуни, «культурна революція». Трансформаційні процеси в Китаї. Китай на зламі ХХ–ХХІ ст. Сучасна геостратегія КНР. 
Опрацювати § 21. 
Виконати завдання ІІІ (3).
Пройти тестування

15 січня Тема: Японія. Повоєнне реформування держави. Джерела та наслідки економічного піднесення. Внутрішньо- та зовнішньополітичні пріоритети. 
Опрацювати § 20. 
Виконати завдання  ІІ(1,2)
25 грудня Тема: Узагальнення  
Пройти тестування
18 грудня Тема: Навчальний проєкт. Роль лідерів у трансформаційних процесах у країнах Центрально-Східної Європи на зламі 1980–1990-х рр. (на прикладі Вацлава Гавела, Леха Валенси та інших). Скласти історичний портрет одного з діячів.
11 грудня Тема: Країни Центрально-Східної Європи у першій чверті ХХІ ст., їхня роль у сучасних міжнародних відносинах. Політична, економічна та ідеологічна експансія Російської Федерації. 
Опрацювати § 18.
«Оксамитові революції» в країнах Східної Європи. Розпад Радянського/Совєтського Союзу, Югославії та Чехословаччини. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації. 
Опрацювати § 17. 
Пройти тестування
04 грудня Тема: СРСР/СССР після смерті Сталіна. «Хрущовська відлига». Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст. Перебудова в СРСР/СССР. 
Опрацювати § 15,16. 
Пройти тестування






























































































Визначні постаті
23 травня Тема: Узагальнення за другий семестр
Створити колаж історичні діячі та хмаринку слів.
16 травня Тема: Міні-проект "Визначні постаті України кінець ХІХ - перша половина ХХ ст."
09 травня Тема: Узагальнення та систематизація предметних компетенцій
Скласти 20 тестових запитань
25 квітня Тема: Дмитро Донцов—властитель націоналістичних прагнень.
Опрацювати додаткову літературу, підготувати презентацію.
18 квітня Тема: Дмитро Донцов—властитель націоналістичних прагнень.
Опрацювати додаткову літературу, підготувати замітку або репортаж про діяча.
11 квітня Тема: Симон Петлюра—соціал-демократ. 
Скласти 10 тестових запитань, сенкан
28 березня Тема: Симон Петлюра—соціал-демократ
Опрацювати додаткову літературу, скласти історичний портрет.
21 березня Тема: Андрій Жук—рупівець і перший політичний самостійник. 
Опрацювати додаткову літературу, підготувати замітку або репортаж про діяча.
14 березня Тема: В'ячеслав Липинський—засновник ідеї української політичної нації.
Скласти 10 тестових запитань, сенкан.
07 березня Тема: В'ячеслав Липинський—засновник ідеї української політичної нації. 
Опрацювати додаткову літературу, підготувати презентацію.
29 лютого Тема: Володимир Доманицький—літературознавець і кооператор
Опрацювати додаткову літературу, скласти історичний портрет. 
22 лютого Тема: Узагальнення та систематизація предметних компетенцій 
Скласти кросворд
15 лютого Тема: Микола Міхновський—розмежовувач українського політичного інтересу. 
Скласти історичний портрет.
08 лютого Тема: Микола Міхновський—розмежовувач українського політичного інтересу.
 Опрацювати додаткову літературу, підготувати презентацію.
01 лютого Тема:  Сергій Єфремов—лідер наддніпрянського народництва.
 Скласти 10 тестових запитань, сенкан
25 січня Тема: Сергій Єфремов—лідер наддніпрянського народництва. 
Опрацювати додаткову літературу, підготувати презентацію.
18 січня Тема: Володимир Вернадський в орбіті російського впливу: Україна як складова імперського. 
Опрацювати додаткову літературу, підготувати замітку або репортаж про діяча.
11 січня Тема: Микола Василенко - українець, у кадетах: від російства до українства. 
Опрацювати додаткову літературу, скласти історичний портрет.
21 грудня  Тема:  Тема: Євген Чикаленко—меценат національного руху: гроші і революція. Скласти 10 тестових запитань, сенкан
14 грудня   Тема: Євген Чикаленко—меценат національного руху: гроші і революція. 
Опрацювати додаткову літературу, скласти історичний портрет.
07 грудня   Узагальнення та систематизація предметних компетенцій. Скласти кросворд
30 листопада Тема: Іван Франко—західноукраїнський мислитель і поступовець. 
Скласти хмаринку слів, сенкан.
23 листопада Тема: Іван Франко—західноукраїнський мислитель і поступовець. 
Опрацювати додаткову літературу, підготувати замітку або репортаж про діяча.
16 листопада Тема: Михайло Драгоманов—соціаліст і конституаліст,  радикалізатор. 
Опрацювати додаткову літературу, підготувати презентацію.
09 листопада Тема: Михайло Драгоманов—соціаліст і конституаліст, радикалізатор суспільного життя. 
Опрацювати додаткову літературу, скласти історичний портрет.
26 жовтня Тема: Володимир Антонович—творець історіософських засад Нової України. 
Скласти 10 тестових запитань, сенкан
19 жовтня Тема: Володимир Антонович—творець історіософських засад Нової України. 
Опрацювати додаткову літературу, підготувати замітку або репортаж про діяча.
12 жовтня Тема: Олександр Кониський—пропагандист наддніпрянського самостійництва і традиціоналіст. 
Опрацювати додаткову літературу, скласти історичний портрет.
05 жовтня Тема: Олександр Барвінський—галицький соборник і політичний українець.
 Підготувати повідомлення на тему: « Олександр Кониський–Шевченко 1860-1870 років».
28 вересня Тема: Олександр Барвінський—галицький соборник і політичний українець. 
Скласти історичний портрет.
21 вересня Тема: Пантелеймон Куліш - кирило - мефодіївець і перший консерватор. Переглянути відео

















Практичне заняття № 8. Екологічні проблеми України. Подолання наслідків Чорнобильської катастрофи. Опрацювати § 28 (1).  Напишіть есе за темою «Подолання екологічних проблем України».
Повторити тему "Україна в борьбі за збереження державної незалежності"
Додаткова інформація
Вісім екологічних проблем України
1. Неякісна вода
80 % населення України використовує воду з поверхневих джерел, а екологічний стан цих вод щороку погіршується. Недостатнє очищення стоків, неякісне очищення промислових вод, надмірна насиченість органікою призводить до того, що сьогодні практично всі водойми країни наблизилися до 3-го класу забрудненості. Але очисні споруди, що виробляють питну воду, розраховані на прийом води 1-2 класу забруднення. Як результат — вісімдесят відсотків проб води показують, що її якість не відповідає умовам держстандартів. Майже 75 % українців п’є воду з Дніпра, якість якої погіршується вниз за течією річки. Лише в Полтавській області майже всю воду беруть із підземних джерел.
2. Забруднення повітря
Щорічно в атмосферу України потрапляє понад 6 млн тонн шкідливих речовин і вуглецю. Традиційно головними забруднювачами залишаються промислові підприємства. Однак збільшення кількості автомобілів на дорогах спричинило і збільшення шкідливих викидів в атмосферу. За останні кілька років кількість відпрацьованих газів, що надходять у повітря на території великих міст, зросла на 50-70 %.
3. Деградація земельних ресурсів
Складний стан земельних ресурсів України зумовлений тим, що 71 % всього агроландшафту країни використовують для господарської діяльності. Але через надмірне і неправильне використання родючість землі щороку падає. Екосистема ґрунту руйнується в основному через інтенсивний розвиток ерозії. Активне використання добрив призвело до збільшення площі кислих ґрунтів (на 2,4 млн га за останні 15 років). Товщина гумусового шару за останнє десятиліття знизилася в середньому на 20 %. До того ж майже 40 % загальної площі земельних ресурсів України належать до забруднених земель.
У разі збереження нинішніх темпів деградації ґрунту (ерозія, затоплення, зміни клімату та ін.) критичні значення рівня родючості можуть бути досягнуті через 20-30 років, а в окремих регіонах навіть раніше.
4. Знищення лісів
Україна належить до малолісистих країн — ліс покриває лише шосту частину її території. Але при цьому експорт деревини з України в 2,5 раза перевищує імпорт. Споживче ведення лісового господарства призводить до того, що ліси не відновлюються і втрачають біологічну стійкість (площа лісів, уражених шкідниками і хворобами, постійно збільшується). Прямий наслідок нераціонального вирубування лісів — збільшення частоти та інтенсивності повеней у західних областях України, особливо Закарпаття.
5. Небезпечні геологічні процеси
Значна частина валового внутрішнього продукту країни пов’язана з видобуванням і перероблянням мінерально-сировинних ресурсів (41-43 %), сконцентрованих у гірничовидобувних регіонах Донбасу, Кривбасу, Карпатського регіону. Між тим, екологія цих регіонів потерпає не стільки від інтенсивного видобутку, скільки від неправильного закриття нерентабельних і вироблених шахт і кар’єрів... підтоплення міст і сіл, забруднення поверхневих і підземних водозаборів, просідання земної поверхні.
6. Побутові відходи
У країні діє близько 800 офіційних звалищ, загальна кількість сміття на яких перевищила 35 млрд т. Щорічно ця цифра зростає ще на сімсот-вісімсот тис. тонн. За інформацією Міністерства екології та природних ресурсів, загальна площа всіх полігонів з відходами вже займає 4 % площі України. Речовини, які виділяються в результаті хімічних реакцій на полігонах твердих побутових відходів, здатні перетворити територію України на одну суцільну зону екологічного лиха. Адже небезпечні хімічні речовини і бактерії просочуються в ґрунт, потрапляють в повітря та ґрунтові води, отруюючи життя на відстані десятків кілометрів від звалища.
7. Об’єкти військової діяльності
Системи та устаткування водогосподарського комплексу об’єктів і гарнізонів Збройних сил України на 90 % морально і фізично застаріли. Екологи зазначають: вони працюють зі значним перевантаженням і становлять потенційну загрозу навколишньому середовищу. Фахівці говорять, що місцеві жителі тих територій, де раніше розташовувалися військові частини, і досі відчувають присмак бензину в колодязній воді.
8. Чорнобильська катастрофа
Сумарна активність радіонуклідів, які вийшли за межі 4 енергоблоку Чорнобильської АЕС 26 квітня 1986 року і в наступні дні після аварії, перевищила 300 млн кюрі. Аварія призвела до радіоактивного забруднення більш ніж 145 тис кв. км території України, Білорусії та Росії. На радіоактивних територіях сьогодні розміщено понад дві тисячі населених пунктів, у яких проживає майже півтора мільйона людей. Українські вчені єдині в думці про те, що наслідки Чорнобильської аварії ще дуже довго будуть про себе нагадувати. Станом на 2009 рік в Україні було зареєстровано 6 049 випадків раку щитовидної залози у людей, які на момент аварії були дітьми і підлітками. Крім того, за час, що минув після катастрофи на ЧАЕС, зросла кількість психоневрологічних захворювань, патології серцево-судинної системи.
У той же час, за 25 років радіаційний стан територій навколо станції значно покращився. Цьому сприяли і природні процеси, і проведення дезактиваційних робіт, і відсутність людини. Так, у регіоні відновилися популяції вимираючих тварин, а українські чиновники навіть заговорили про можливість скорочення зони відчуження біля ЧАЕС.














Немає коментарів:

Дописати коментар